Show some skin




Köpte en ny skjorta från H&M igår. 99:- och skit mysig.




Skulle ju ta mig en promenad var det tänkt. Gick en timme i måndags och i tisdags kom andra saker i vägen.. gick sen på onsdagen i en timme och igår var det sjukt blåsigt väder så jag skippade det. Halt som fan och jätte blåsigt. Idag ös-snöar det(eller hur fan man ska förklara) .. alltså jag vill ut och gå min promenad men hur kul är det när vädret suger? Det ska vara härligt väder också tycker jag, hur kul är det annars?

Vi får se vad jag gör.


Käkade fajitas med Michael igår. Jävlar vad mätta vi blev. Hahahah helt sjukt.
Skulle göra en efterrätt också var det tänkt. Bara för att liksom, men det gick fan inte ner mer så får göra den idag istället, haaha.

Man äter sig inte så sjukt mätt nu för tiden med tanke på att vi studenter varken "har råd" eller orkar. hahahha..

Nej nu vill Erika att jag kommer in på Facebook-chatten så bara å göra't.


C r a z y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0