sliten tjej

Kom hem till Mora i fredags med den 45 minuter sena Masexpressen (jävla Stockholm att alltid ha trafikstockning och skit). Klockan 22:20 var jag hemma. Bytte kläder och åkte till jobbet. Jobbade 23-08:00 sen hem, duschade och halvsov ett par timmar och slocknade sen rejält på kvällen. Åkte till morfar efter det (igår då alltså) och snackade lite skit. Sen for jag till Rick och Gomba och sa hej och for sen till jobbet igen för att jobba mellan 23-08:00.

Nu är jag hemkommen igen. Ny duschad igen och ska packa ihop det sista för att sen vänta på morfar som hämtar mig 11 och kör mig till bussen. Är framme ca 16:00 i Stockholm igen och tar mig sen därifrån till Norrtälje för att sen återgå till den nuvarande vardagen.

Shit säger jag!

Vilket liv ?!
Vilken helg ?!
Var tog den vägen ? ...


Mora i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0