Because.. that´s how jag rullar






Såå nöjd över att jag var nykter igår.
Började med att hämta Micha för att dra på förfest hos Jessie, i Nusnäs.

Jag, Micha, Jessie och Malin(min kusin tydligen?!). Mycket trevliga tjejer, mycket trevlig förfest.

Sen släppte jag av dom och for på fest hos Pluppen.
Mötter sen upp på kajen, firade 12-slaget, skjutsade Malin på Sollerön.
Hämtade mamma och körde henne till jobbet till 01:00.

Åkte tillbaka på festen hos Pluppen.. och sen var bilen i full rullning.
.... till ca 5 imorse.
Sov en liten stund och hämtade sen mamma imorse kl 8 på Klockan.
For till Orsa och hämtade storasyrran(det tar aldrig slut..!).

..  sen hem och "vila" .. kaffe..
.. massa kaffe.. sen jobb 10:30 - 18:30.
Men fan, mår rätt bra. Tror dock att jag håller på att bli sjuk. hahaa

Fick en idé med Adde Eriksson på klockan om att åka till Sälen. Skulle varit såå kul.. men blir inte så. Skallen snurrar och jag är helt slut ... jobba imöra 16:00 - 23:00.

Såå .. jag bangar :/



Menneee... jag är int bitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0