Rumors are as dumb as people who believe them.




Tillbaka i Norrtälje. Kom igår.

Trött är jag. Ont i ryggen... (om man får gnälla, lite?)

Saknar vissa hemma. Ni vet vilka ni är.
Tänker mycket på framtiden.. kliar i fingrarna lite faktiskt..
Vill så mycket, men man är begränsad med tiden. Blir väl så.

Idag ska jag inte lyfta många fingrar. Blir film ikväll med Fierza, Michael och Timmy om jag förstått rätt.
Snart kanske jag drar till badhuset och solar. Trött på att vara blekfis. Är inte ni?

Har slutat med överdrivna kolhydrater faktiskt.
Både jag och min mage mår bättre. Känns skönt. När jag nu inte tränar just nånting så bör jag ändå tänka på vad jag stoppar i mig, right?
Blev faktiskt inte alls mycket skit under jul.. jobbade så mycket, va inte hemma så mycket heller.
Jag menar, klart jag äter "mat" i kolhydratform, men inte överdrivet mycket. Men inga mackor, "fika", godis eller sånt skit. I mat-syfte är det okej.
Haha värst va jag babblar. Men ni som läser, skyll er själva. Sån är jag!


Nöjd med mitt "nyårslöfte". Beachen 2011, here I come. Och denna gång ska jag klara det.


Pöss, hörs, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0