Så himla lycklig tjej just nu

Igår var jag in på intervju 10:30 hos Apollo i Stockholm och fick tala med Maria som är chefen.

Praktikplatsen där är bara något man kan drömma om för mig, känns det som. Jag vill det så mycket!

Hon sa att de vanligtvis tar praktikanter från Uppsala för att de har ett avtal.
Men har känt sig missnöjda ett flertal gånger för att personligheterna inte har stämts av lika bra som kunskaperna.
De söker ni praktikanter för både personlighet och kunskap.

.. Maria skulle ringa min referens och segan återkomma till mig.

Gick sedan därifrån med ett leende. Jag var mig själv där inne, hur mycket mer kunde jag gjort?
Antingen vill de, eller så vill det inte- tänkte jag. Inte mycket mer man kan göra.



Ca klockan 11 imorse får jag ett samtal.

Maria från Apollo hade igår ringt och pratat med Anna-Carin på Resecity som jag angav som referens.
Dom hade diskuterat och kommit fram till att jag är rätt för jobbet(praktiken) på Apollo!!
Hon hade enbart hört goda saker från Anna-Carin. Var tydligen jätte nöjd med både vad hon hört om min personlighet och min prestation.
Jag är såå glad!

Maria sa: Vi har nu kommit fram till att du är rätt för platsen här hos oss och jaa, det är ju ingen idé att hålla dig spänd längre, ellerhur? jaa så om du är intresserad så är vi det, absolut!
Haha fick lov att säga i telefonen - " haha åå men gud. ja det är klart jag är! vad glad jag blir nu!! "

Så nu ska de beställa hem kläder åt mig(shit..) och så börjar jag sedan för att praktisera hos dom i 3 månader.

Det känns så jävla braaaa!!

Måndagen 14:e februari 09:00 börjar praktikperioden på Apollo, Sveavägen 18 i Stockholm.

Wiiihooo!


Kommentarer
Postat av: Johan

Men fasen va kul å höra! Hoppas att du kommer trivas där! Hade man bott närmare skulle man ha tittat in å sagt hej och kanske låtit dig försöka hitta nån passande liten vända ut i världen ;)

2011-01-27 @ 22:41:16
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0