Somewhere in Brooklyn



Tatueringen ser sne ut för att den är formad efter örat. Men hade den inte varit det så hade den inte synts.
Jag gillar att den sitter där..



Nyvaken, nysminkad, med en kopp kaffe i högsta hugg.
Somnade i linne, raggsockor och mina nya shorts inatt. Jag tror fan att det är sommar.. eller nej, men jag önskar att det vore så man kunde gå ut barbent med klänning eller linne. Så skönt..

Sitter och klurar på min tatueringsplan no.2. En kille som kanske ska göra den på mig ska höra av sig på måndag.. då får vi se. Pirrigt!

Jossa och Jessie kommer till Norrtälje idag! De åker till Anna i NY imöra och sover över här hos Jossas farföräldrar:) ska bli kul att hinna se dom.


Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Johan

Fan va snyggt med bläck bakom örat! :D

2011-01-29 @ 18:22:17
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0