they both look pretty good babygirl, but then so do you




Tog en promenad i soliga Norrtälje idag. En timme. Sen mötte jag Emma och gick till badhuset för att sola med henne och gick sen hem igen. Haha jag är helt slut. Utan att överdriva. Somnade i solariet.

Återgår till verkligheten idag(promenader och inga onödiga kolhydrater)!

...

Frågan är vart man bär av i framtiden. Var verkligen hundra på att det var Mora jag ville återvända till och landa lite i. Men nu är jag himla kluven.
Stockholm drar i mina trådar mer just nu. Får jag jobb så kör jag till.

Det beror helt enkelt på vart man får jobb.

Hade utan tvekan kunnat bo i Norrtälje, utanför Campus och jobba i Stockholm på ex, Apollo. Det skulle vara underbart.
Som en början på livet liksom..

Men huvudsaken är väl att jag har drömmar och att jag är målmedveten. Inriktad på många olika alternativ, så jag inte sitter stilla.. eller ?

Hur som, my life is back on track.



Det enda som fattas inför Namibia är nu att ta en kopia på mitt nya pass för att sedan skicka iväg det med alla andra blanketter och ansökningar i posten imöra. Men lite läskigt är det ju att resa ensam.

Hej hej Afrika! Kommer åka 31:a augusti och resa hemöver 29:e september.
Att volontärarbeta med djur är något jag verkligen haft i åtanke. Något som stått skrivet på min att-göra-innan-jag-dör lista. Drömmen ska bli sann i höst!

Alltså .. jag ska verkligen åka(?!?)..
SHIT

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är grym Tina, go for it :)

2011-01-31 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0