who says



John Mayer är grym.





Rätt skönt med självstudier faktiskt.
Var till frisören idag och fixade håret. Färgade bara. Gjorde mig av med all gammal hårfärg som jag lagt i själv genom tiderna, haha. Alltså, ungefär som att de "tog bort/avlägsnade" all gammal svart färg som satt hårt om fan på mitt stackars hår sen tidigare.
Så, vi la istället i en violettnyans blandat med brunt. Det tog dock inte såå bra som jag hade velat, .. blev inte så intensivt som jag trodde men det var nog bara bra egentligen.
Så numera är jag brun men med lite rött/violett som speglas av utomhus mest. Men är mest glad att håret är fräschare nu än innan.. känns nytt på nå vis.

Fattar ni att jag såg ut som på bilden ovan, i somras när jag åkte till Göteborg? Hur kort är inte det där? haha.. jag håller nu på att spara ut håret och inser att mitt hår faktiskt är himla långt gämfört med hur jag brukar ha det:) motiverande och bra!

Gick sen till polisen. Med tanke på att jag åker utomlands i september så måste jag ha ett nytt pass så det är nu fixat. Kostade bara 400:- faktiskt.

Nyduschad, nyfärgad och rätt trött är jag nu. Käkar apelsinklyftor och ska nu läsa en bok.
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Johan

Galet positivt inlägg, gillas! :D Håret låter att ha blivit riktigt snyggt! ^^

2011-01-27 @ 22:52:03
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0