flummig tjej

Nämen hej igen.
Statistiken på bloggen har gått nedåt de senaste dagarna and so have min kropp.

Börjar bli sliten av allt arbetande(konstarerar, klagar inte) och de nätterna med dålig sömn bidrar såklart också. Försöker käka vitaminer, dricka vatten å allting men ibland så blir man bara trasig.
Igår ballade halsen ur igen också. Jobbat varje dag denna vecka och även nu i helgen då. Vi var ut igår en sväng men redan på förfesten blev jag knasigt hes från ingenstans. Blev värre under kvällens gång så på jag drog hem tidigare med Micha igår för att jag inte pallade då jag skulle upp å jobba idag.

Japp! Så ja jo, jag kunde ju ta i för att tala tydligt men alltså.. vilket helvete säger jag. Mår bra men har ingen röst. Gnisslar bara och vissa gånger kan jag inte klämma fram ett skit. Jobbar även imöra. Enbart telefon.. kul(?!).. eller ja, i vanliga fall är det skit roligt men inte i det här tillståndet.
Mesigt kanske men det är faktiskt riktigt drygt.

Sitter då här nu och chillar med Mumien på kanal 6(tror jag) och en kopp te med citron och honung. FiskarensVän är med också och har söttat mig under dagen.

Önska mig lycka till inför imorgon och på måndag är jag ledig så nu säger jag inte ett ord till förrän jag börjar jobba imorgon.. ska bli spännande.

Efter arbetet imorgon ska jag sova hos Emma i några dagar också. Men på min lediga måndag bär det av en vända till Norrtälje för att hämta ut min lagade telefon!! ( jag gjorde inte sönder den.. meny-knappen slutade funka.. väntat i 3 veckor på att få skiten lagad )


Natti på er, eller köööööör för er som ska köra fullt ös å bli medvetslösa.
In i dimman å allt det där.

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0