liten tjej. stora drömmar.


Sitter redan och smått funderar kring mitt nästa äventyr. Såklart är vänner välkomna att hänga med. Men det är ett äventyr som jag velat göra länge och som SKA bli av. Ett av mina MÅSTEN, innan man kolar vippen.

Och bör ske snart när man ändå är ung och extra nyfiken. Detta är en av mina drömmar. En sak i taget såklart. Men jag kan säga att jag längtar.


Inte direkt så att jag är rik som ett troll heller. Men vill man något/någonstans får man slita för det. And I will.



Kommentarer
Postat av: Anna Frost

Helt rätt tänkt !

Du är stark Tina och du klarar vad du vill, bara du ger dig fan på det.

Saknar dig !

2011-07-03 @ 23:15:05
URL: http://annafrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0