Shine on. Shine on!




Kaffet och solstrålarna håller mig sällskap på morgonkvisten.
Tvättar mellan 8 - 12. Imorgon måste jag fara till Norrtälje efter jobbet. Direkt. Lägga allt som ska till Mora i sopsäckar. Pappa kommer på söndag och hämtar hem det som ska bort.

Sedan blir det att bo hos Emma tills jag åker till Dalarna runt 12:e augusti.
Finland 15:e augusti. Afrika 31:a augusti.

Hej då Sverige. Hej Sverige. Hej då Sverige. Hej Sverige. - augusti 2011

Idag har jag även möte runt 16:30 på Bellmansgatan/Maria Berget för att se om jag har chans till boende i höst. Ett rum i en 3:a. Jag är ung, flexibel och social så nog lär jag klara att bo så tills man har ett stabilare liv. Har inte vovve, man och knodd direkt. Just me.

Livet förändras, tillvaron likaså. Och jag gillar det.



- we could go away, we could run away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0