sing for the moment


Hey you, shut the fuck up and listen: if you can't take the heat, then get the fuck out' the kitchen.




Jag saknar hemorten lika mycket som jag samtidigt är känslig nog att sakna mina vänner där hemma så sjukt mycket.
Samtidigt som jag jobbar varje dag i stort sett och kämpar inför framtiden. Kämpar liksom för att försöka uppfylla vad jag önskar och avsluta det jag påbörjat.
Viker av på lite snedsteg och stigar ibland men jag försöker hålla fokus och den linjen jag valt att gå efter. Det går bra nu och jag ska hålla tempot uppe. Jag kommer tacka mig själv senare.

Självdisciplin.


Det går bra nu. And I like it. Älskar jobbet. Just nu. 
Resten är skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0