Time flies!

Jobba, pendla, sova, käka och duscha är i princip de enda jag har gjort sedan jag återvände till Norrtälje från Dalarna.

Har visserligen hunnit med att mysa till det med vin i parken med Tilda i onsdags, för att sedan möta Micke och grabbarna för lite trevligt häng på Piren.

Annars har jag varit i min egna värld där det faktiskt hänt en hel del.

Vaccinationen har påbörjats. Biljetterna, hotellvouchern, slutfakturan och resterande dokument har nu anlänt hem till mor min. Nu är det inte långt kvar!

Glad att det börjat närma sig nu.. ca 2 månader kvar och det kommer gå som på räls!

Imorgon är en av mina få lediga dagar och den ska förgyllas med lugn. Promenera, vila, läsa och kanske sola. På söndag är det jobb på Apollo igen, men endast öppet på telefon så man kan åka dit och chilla och känna lugnet, samtidigt som man arbetar.

På allvar så kan jag säga att jag trivs bättre än fisken i vattnet på kontoret där. Apollo är ett drömjobb just nu.
Jobbar i princip varje dag. Långa pass varierat med lite kortare. Har tagit på mig en hel del helgpass också. Älskart!

Men vet ni vad? Nu ska jag maila lite, och sen mysa ner mig i sängen. Helt slut tjej!




Time flies when you´re busy.



Saknar såklart mina godingar från Dalarna också. Ni vet vilka ni är som bör ta åt er. Ska försöka fortsätta vara bra på att höra av mig. Tänker på er varje dag! Vi ses i augusti om ni inte hinner komma på besök innan! Jag jobbar mycket men hoppas vi kan planera in något om ni kommer ner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0