You 'gonna make me stay




Stannade i storstan efter jobbet igår för att jag skulle ta och spendera några dagar/nätter tillsammans med den här sköningen. Helt skönt att vakna upp i stan, faktiskt och speciellt hos henne. Längesen nu!

Jag är ledig idag. För en gångs skull. Ska åka till Norrtälje snart för att jag måste hämta min lagade telefon, sen åker jag tillbaka igen :)
Damen jobbar till 18 så då ska vi sällskapa lite på stan. Jag ska vila min röst idag. Vila och vila.

Hämta telefon
Besöka Apoteket
Laga klockor - Ur & Penn?

Det är dagens måsten.

Nu ligger jag vaken, men ska försöka att sova lite till. Lyssnar på musik och ska börja kurera halsen direkt.

Tjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0