DALARNA

Fan vad jag har saknat detta ställe!



Inget klår det. Sommar som vinter. Spelar ingen roll. Det är ett underbart ställe att återvända till.

Jag mötte Padde efter jobbet och så for vi raka spåret hemöver. Spöregn och skitväder i huvudstaden, men vem fan bryr sig? Han körde i 140km/h och fort gick det. Vi lyssnade musik och snackade skit. Riktigt sköj. Introducerade Needtobreathe för honom och sålde det riktigt bra! .. oh yea, han gillade dom! Klart som fan ioförsig(!)..
Vi bytte av och jag körde hela vägen hem.

Mötte mamma efter vägen som var på väg till jobbet. Hon kände såklart inte igen bilen och såg därför inte att vi möttes.. hur som. Linn är på Solglimten, ett slags boende därhon får hänga och sova över.
Så vad gör jag ?




Nej nu kom systeryster och Lollo som jag älskar MER ÄN HELA VÄÄÄÄRLDEN!!!!! <3<3<3<3<3
SPECIELLT LOLLO!!! (Det är inte hon som skriver den sista raden... ;)

Något i denna stilen som kallas rape? Hahahahha. Idioter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0