Good fucki´n morning!

It just wanna dance! I don't really care.

Who's that chick?



Japp då har man vaknat upp till en ny dag då. Tisdag, mina vänner. Men idag är det ingen vanlig tisdag...
FÖR JAG ÅKER JEMAT IDAG!

Firar midsommar med härliga vänner och familj. Kan det bli bättre?
Ska snart dra till Ica och köpa remsa då det ska jobbas 13-19 och sen hemfärd med bästa Patrik Ketti. Han skulle till Gävle idag och skriva upp för lastbilskort - släp. Stämmer va? Hur som helst, LYCKA TILL!

Han drar alltså en luring bortöver och drar med mig hem samtidigt. Sicken stjärna. Kung, och tack för det!
Far tillbaka mot östkusten på söndag för att jobba måndag - torsdag.

Men först - LÅNG LEDIGT!

Längtar efter mina godingar!


.. Finland och Afrika knackar snart på dörren(?!).. Jisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0