midsommar helgen 2011

Hej på er, 5 dagar senare är jag då tillbaka i Norrtälje efter en underbar midsommar helg tillsammans med gosiga vänner och underbar familj.

Jag kom precis innanför dörren och har inte riktigt ork att berätta om min helg just nu, men återkommer imorgon!

Börjar nämligen närma sig mitt intensiva arbetsliv nu.. heltid de kommande 6 veckorna framöver, så med tanke på att jag börjar 8 imorgon bitti och måste gå upp runt 5 så bör jag sova nu. Såklart lite upp i varv med tanke på att jag burit och konkat på grejer hela vägen från Mora.


Men vet ni vad? Jag kastar in handdukarna nu och säger tjao.

Måste bara säga att jag älskar mina vänner och min familj. Speciellt just nu. Inte bara just nu (såklart), men speciellt de små guldklimparna som förgyllt mitt liv lite extra den senaste tiden.
Familjen är alltid en del av det lilla extra då de ständigt gör allt de kan för att få mig på utmärkt humör och stöttar mig med alla järn jag har i elden nu.

Har många vänner, men ni vet vilka ni är som ska ta åt er extra mycket just nu.

Ni som liksom vuxit med mig sedan länge, som stöttar oavsett vad och tror på mig. Ni som får mig att fortsätta sträva efter målet och drömmarna och sätter mina fötter på jorden.

Det är tack vare er som jag orkar.

Kommer aldrig kunna tacka er nog. Men ett grymt stort tack till er som ständigt är där för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0