Some people are born to fail. Sorry.


Det tar dock deras egna lilla tid att komma på det. Jag har kommit på att du är det. Har du?

Man har varit snäll. Tagit skit. Suddat bort det och gått vidare. Tills man tillslut tappar det. Glaset rinner över. Man får droppen.
Sen blir man sig själv igen. Men.. varför är vissa människor födda till att förstöra, såra och skylla ifrån sig, det är något jag undrat länge och något jag dessvärre aldrig kommer få svar på.

Det finns inga perfekta människor. Men att inte känna sympati eller empati, det är omänskligt för mig.

Vet dock själv att jag tillhör den delen av mänskligheten som stöter på dessa "sjuka" människor. Vi är dom som får skiten oavsett vad vi gör och får försöka komma till rätta igen utan någon som helst hjälp. Vi är de starka. Helt på egen hand.

Vi blir dom som lär av livet, misstagen och växer utifrån minnen man vill radera.

Jag behöver inte kommentera och uppdatera facebook eller snacka öppet.
Detta är min blogg. Jag skriver vad jag känner och har i skallen. Sånt som måste ut på ett eller annat sätt, genom skrift.

Det är du som har problem om du blir störd av vad jag skriver, då det är helt upp till dig att läsa.

Man måste skriva av sig ibland. Jag har ingen dagbok. Jag har min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0