Tog beslutet att försvinna från omvärlden igår kväll för att möta nya människor och skina i solen.

De senaste dagarna har faktiskt varit tunga och fyllda av ilska och irritation. Även en gnutta ångest.

Sanningen är vad som varar längst oavsett men man verkar ha glömt det. Sanningen kan svida, men det är bättre än att gå omkring utan att veta, när man då istället hade kunnat må så mycket bättre redan nu. Precis så känner jag.

Jag har i alla fall lärt mig mycket.

(bild tagen från http://bjorkmanfoto.blogg.se/)


Det är en himla tur att man har några sällsynta guldkorn som får en att hålla fokus, med båda fötterna på jorden.
Utan att låta dramatisk så är det bokstavligen så det är.

Men idag är det examen och mitt slit av 2års studier är härmed avslutade. Vi kommer ha fördrink på eftermiddagen med diplomutdelning och middag.

Det bästa som händer idag är att mamma, Linn, Sandra och Agge kommer hit för att spendera några enstaka timmar med mig! Ni gör min dag fulländad. Hade inte varit lika om ni inte kom. Fan vad jag saknar er!


Så, härmed kan jag kalla mig internationell resekonsult med IATA-certifikat och Amadeus-diplom!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Du är så jävla duktig och jag är så jävla stolt över dig!

2011-06-01 @ 11:37:10
URL: http://arrivederla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0