3 hours of sunlight and laughter



Talar om för Fierza att jag ska ut å jogga/gå och undrar om hon blir kvar hemma. Hon säger "men fan va bra för jag behöver ändå köpa cigg på Ica så jag kan göra dig sällskap." Vi konstaterar sen att en promenad bara kan göra henne gott å det är ju ändå faktiskt fint väder.. hahaha. Japp. And off we go!

(Älskar att vi båda är lätt-övertalade)

Går mot Ica. När vi slutligen når korsningen före så tittar Fierza på mig och säger "men Tina.. ingen av oss har ju kort med sig ?!" .. vi tittar på varann, asgarvar, suckar och beger oss tillbaka mot Campus. Okej. det är inte långt, men vafaaan. Sicke elände.
Går mot Ica(tagning 2). Handlar cigg, vindruvor och choklad. (Lite kul att en liten kille före i kön inte fick köpa med sig Monster då man måste vara 18 och visa legg numera..) Går runt i Norrtälje. Funderar på vart man kan ta en kaffe. Kikar uppe på Kontrast.. ser massa folk på Åtellet och vi konstaterar att vi kan gå ner dit istället.
På Åtellet?.. jo tjena. Vigsel = massaaa folk. Vi går vidare genom parken mot Piren. Japp, bröllop.

Vad hände ?!

Vi mötte upp Michael på hemvägen och beslutade oss för att ta en kaffe hemma istället.
Var i alla fall ute i 3 timmar toalt. Bra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0