älskar att jag är en sån där spontan sak.


Vaknar, skit seg, av att Fierza går runt och gör iordning sig. Klockan är runt elva eller nå sånt.

Hon säger något i stil med: jag ska ju åka in till Stockholm vetu.. ska du med?

Tog nog lite tid där för mig först att fundera på va vi hade gjort igår, på hur jag mådde och på om jag skulle orka. Funderade lite och sa sen: jaa .. va? varför inte?
Hon säger något som typ: ja jag ska ju träffa Micha och plugga klart det sista bara. Men vafan du kan väl följa med ändå? Du är ju inte direkt den som är den och tycker det är tråkigt?

Jag känner efter och klämmer sen fram: aajo faktiskt. Jag hänger med. Lätt.



Så ja. Vi har degat i Stockholm hela dagen på två olika cafén, eftersom de hade olika stängningstider. Det första stängde 17, det andra stängde 19. Så.. aa. Nu är vi hemma igen.

Fan. Måndag imorgon va? .. uff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0