Grattis Älskling! Vi är så jävla nice

Grattis till jobbet på Menzies Aviation!!



Dagens tankar. Allt och lite till:

Mensvärken tar kål på oss men vi är inte bittra för det!
Har slappat i några dagar nu. Vädret har inte riktigt varit på vår sida men det blir bättre.

Självstudierna tar slut på fredag. Examensarbetet ska vara inne senast söndag 24:00. Bara att kämpa på och ta vara på sista dagarna nu.
Jag och Erika(Leksingen) arbetar med turismnäringen i Dalarna. Superintressant faktiskt! Lite hårt att "knyta ihop säcken" nu på slutet bara men vi löser det!

Vi kan så mycket!!

Livet går lite upp och ner. Humöret med antar jag(snackar inte PMS nu). Men det är väl så det ska vara ibland.
Man ska kanske inte bara få smaka på solsken.. det blir bra tillslut faktiskt. Eller hur?

Letar lite lägenhet till hösten.. funderar på ekonomin.. saknar hemorten.. familjen.. men livet är bra här, man saknar alltid något. Min framtid ser ljus ut just nu.. och jag ska fan komma dit jag vill. Med våld och vaselin tammefan!!

Det är ca 3 veckor kvar med skola nu.. kan inte fatta att RK3 är inne på sista rundan. Men vi har haft det sjukt kul och vi är sjukt goa allesammans.
Vissa av oss kommer ses ofta, då många hänger kvar kring Stockholm.
Trodde aldrig jag skulle känna känslan av att vilja stanna i Stockholm. Men det är här möjligheterna och jobben finns. Bara att inse. Visst, man kan pendla hem.. men jag åker hellre hem när jag kan.

Mora är saknat, men vill inte bo där permanent just nu. Men jag kommer tillbaka!

You know me. I miss you guys



// under och över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0