Man ska värdesätta guldklimparna i sitt liv.


Mamma fick mig att höja den positiva ribban idag. Gud så skönt det var.
Bra timlön, framtiden ser ljus ut, mina planer ligger spikade och humöret är stabilt.

Blev glad bara jag mötte Fierza när hon gick av bussen och hörde mammas glada röst i telefonen.

Man ska värdesätta de få guldkorn man lärt känna och har i sitt liv. Man ska hålla dom hårt.

De som "snor energi" eller gör att man måste tippa på tå kring i vissa fall är inte rätt. De som gör att man känner sig osäker och får en klump i magen av är inte rätt i längden, eller de personerna som man ger så mycket, men vet att man aldrig får något tillbaka från, är inte rätt.

Varför ge så mycket av dig själv, kämpa så mycket och ge 100% för att göra folk glada som sen skiter i det? 

Alla vänner är viktiga, men vissa är speciella verkligen, de ger allt. Man ska hålla dom, hålla dom hårt och visa uppskattning tillbaka.

Ge tillbaka den tillit och energi som man får. Det är värt det och är så fruktansvärt skönt att umgås med såna som får en själv att le åt allt och alla.


Jag älskar mina vänner, min familj och alla som ger mig den känslan. Ni är fan bäst.

Kommentarer
Postat av: Melina

puss tinaaaa =)

2011-05-27 @ 15:30:00
URL: http://melinadavideit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0