Tagning #2



Och så ger vi oss på ett nyss försök i att göra klart powerpointen idag(var lika trött på det igår som det ser ut på bilden rätt så precis..). Är det soligt ute runt elva-tiden så slänger jag mig ut på gräsmattan. Lika bra skulle jag säga.

Sambon har dragit till Arlanda. Första dagen på kursen. Lycka till!! Fan så kul.
Vi har ju helt bytt sysselsättning nu. Tidigare gick jag upp runt 6. Åkte till Apollo och jobbade, kom hem runt 19 och Fierza hängde och gillade läget ba.
Nu är det hon som går upp runt 5 och slutar 17. Och .. aa jag ba gillar läget och fördriver tiden. haha.. 

Aa menne.. frågan är vad fan jag gör vaken. Nu = sova till 10. Sen plugga.



Tjarå godingar. 





Tro fan att vi är rätt bra. Bara så.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag skulle vilja påstå jävligt bra!

2011-05-24 @ 08:42:21
URL: http://arrivederla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0