With sunlight in my eyes

Har sprungit en runda på lite mer än 5 km. Druckit 2 koppar kaffe. Ätit 2 ägg. Duschat och nu pluggar vi som tokar. Själv är jag mer eller mindre klar faktiskt.

Solen skiner och möjligheterna kring oss flödar faktiskt just nu.
Examen är nära och arbete för sommaren har vi fixat. ApolloMaria ska höra av sig till mig angående arbete för juni månad men man kan inte göra annat än att hålla tummarna.

Juli och halva augusti är redan klart, heltid!

Semesterersättningen kom idag. Älskar att se sparpengarna läggas på hög nu. Det är ett måste. På onsdag är det löning.. bra. Gäller att snåla nu. And I will.


Ikväll blir det middag/drink på Ett Glas med sambon, Ida och Miguel.


I augusti far jag till Finland med morfar.
I september är jag i Afrika.
I oktober .. ? Det åtestår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0