Experience and time changes peolpe.

That's a good thing. Obviously.


Det händer mycket i det stora hela men den här dagen har verkligen varit seg.
Man väntar enbart på lön och möjligheter.

Saker kommer att förändras hädanefter. Kommer äntligen få en vanlig vardag. Skrev på kontrakt hos Travellink i Solna. Ett vikariat på strax över ett år.
Då hinner jag nog känna efter om jag vill ut i världen efter det eller om jag vill byta arbetsplats. Vill utvecklas hela tiden. Svårt att se vad jag vill göra eller vart jag är ens, om ett år.

Canada. Hawaii/USA. Mycket saker jag vill göra och upptäcka. Man lär ju börja nånstans först.

Börjar hos Travellink 1:a dec. Känns sjukt bra. Börjar med att vara hemma i Dalarna nu och jobba lite nätter samt träffa kompisarna.


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0