god morgon!

Tvättat håret, ätit frukost och ser nu på en film - Paparazzi. Skit bra.

Såklart dricker jag kaffe också. Svårt att bli människa igen annars.

Pratade med Padde i telefon i 2 timmar igår tror jag fan. Alltid lika kul :)

Igår på eftermiddagen träffade jag Micha som slutade jobba 14 så vi tog en kaffe på Rival här på Maria Torget och gick sedan en sväng på söder. Slutade med att vi såg In Time på bio här på Söderhallarna. Riktigt roligt och fyfan vad bra den var. Ni som inte sett den - SE DEN!

Idag vet jag inte vad det blir men imorgon har jag dubbla pass med jobb på två olika ställen. Börjar på Apollo och slutar på Kouzina. Blir att lägga sig tidigt och sova ut.
Fest med Tilda å damerna ikväll egentligen :/ .. men jag kan ju inte. Bangade även Norrtälje igår.
Men fan, ibland blire väl så.

Nu ska jag njuta av kaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0