An adventure with my ladies

Enda bilden från igår! Hahahah. Balla brudar. Bästa brudar.



Inte en dag försent.

Började med underbart god middag hos Becko i Selja. Snackade skit, drack kaffe och kikade på Idol.

Sedan kom vi fram till att det var Rättvik som gällde. Jag for hem med brudarna till Melina, sen bilen till mamma som skulle till jobbet, åkte med henne till Melina för att hämta brudarna och ta Melinas bil till Rättvik.
Så värt det!

Jag var med andra ord chaffis till mina tjejor. Fan va kul det var. Dansade och drack Red Bull.
Bra kväll. Bra skit.

Kl 01:00 kom Anna på att vi skulle till Ljungbergs.. i Mora. Så yes, vi for dit och kom in strax före stängning. Brudar försvann och slutade med att jag och Adina for till Garsås .. med (fitt)Björn som påstod att han hade flyttat dit. HELT ÄRLIGT, jag fattade att han skämtade. Det är för fan Björne vi snackar om.. (!!?)
Sa till Adina: Alltså.. vi kommer aldrig få ett slut på det här "skämtet" och faktiskt får honom att säga "NEEEJ JAG SKOJAR JU BARA. JAG BOR PÅ STAN".. så vi for.
Höger ner bakom busshållsplatsen, ner på nå jävla skogsstigar. Japp. Bullshit.

"Häär !! Här till vänster är det Tina!!"
.. (tänkte: så fan heller?!)
.. det går någon sekund och sen börjar Björn asgarva. "Neej jag skämtar bara!!! HAHAHAHAHHA"

Japp .. jag garvade mig till döds. Så jävla trött och så jävla less .. hahaha. Men vad fan. Det var riktigt kul!.. faktiskt.

Herregud. Men man är ju en spontan chaffis så .. en extra vända ut i skogen har ju aldrig dödat nån .. hahah

Tack för alla som gjorde min kväll.
Träffat underbara personer som jag inte sett på länge. Sjukt kul!

Nu återstår två nätter med jobb. Snart skoterns dag. Då tar vi någon öl i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0