Roadtrip - unlimited edition.

Bilder säger mer än tusen ord.
Vi skulle i alla fall flytta in mina saker på Bellmansgatan, Södermalm, Stockholm..




Ok Stockholm. Nu kör vi!


Bye bye Mora.


Syster och packningen.


Vi hittade ju i alla fall till Södermalm. Men sen då?! De bygger om vägarna så.. japp. Glada men trötta.




Garvar. Irriterad. Garvar. Trött. Irriterad. Garvar lite till.. vars fan bor jag?!


"Men vafaaaan här bor jag ju?!" Kastar in bilen till högerfilen och slänger oss upp på "Puckeln" vid Hornsgatan som leder till Bellmansgatan. Tur jag var här en gång tidigare..


Bittra för att de bygger om vägarna så bönderna int kan hitta fram!
Den högra figuren var bitter i alla fall..


Gick snabbt över dock.




Bellmansgatan!




On our way in till hemliga haket.


Allt skit på plats. Rörigt men ok.




"Välkommen"
"Tackar tackar"


Via köksfönstret syns uteplatsen på taket.


Syster spanar genom köksfönstret.


Tankar lite på g hem, via Borlänge.





Shit säger jag. Unlimited edition. Aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0