Helt galen tjej

Min morgon-promenad blev jävligt lång idag. Haha.. den blev fan 3 timmar. Jag gick kanske långsammare denna gång? Galet.

Jag har packat inför hemfärden imorgon. Packade ner lite skit bara. Blir nog bra.
15:10 far jag från City Terminalen. Är i Mora 19:30 senast. Så kommer mami och hämtar mig! :) Saknar henne så mycket.. hon är min bästa vän och mamma,- i ett. 2 in 1. 
Stolt morsgris.

Klockan börjar närma sig 2pm. Jag ska nämligen vara nånstans mellan kl 14-15tiden.
Egentligen är jag väl inte nervös. Jag vet bara inte vad de förväntar sig. Jag har inte den där kontrollen jag vill ha. Haha.. Håll tummarna. :) Det ska jag göra!

Efter mitt "möte" ska jag gå hem och bara mysa ner mig i sängen. För, för ovanlighetens skull,.. jag fryser så inni helvete.

Frågan är vad jag ska se idag. Haha. Jag har överdoserat Burlesque nu så.. men den filmen ger mig sån jävla energi!
Julianne Hough är min nya idol. På alla sätt.



Nej men jag borde väl gå nu då. Hej hopp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0