Just 'cause I can.






Det blir ingen promenad idag. Måste fan vila nån dag också. Helt sjuuukt. Mina ljumskar, jag skojar inte, är helt ömma. Det gör riktigt ont när jag går. Men det är ju ett bevis på att jag kanske ska vila en dag.

Fan det är så fint här. Man får inte nog. Åker dock hem till ännu vackrare Dalarna på tisdag för att jobba å fira Skoterns dag men det är absolut inget fel på Södermalm. Tvärt om.

Jag trivs i mitt hemliga hak. Riktigt mysigt att bara gå i gränderna med kullerstensgator som aldrig tar slut. Fantastiskt vackert. Bör upplevas. Söder är den bästa delen.

Imorgon bitti blir det att gå upp och gå långpromenaden via kajen mot Östermalm och runt på Djurgården. Tar ca 2.5 timme om man går från mig. Brukar gå den hos Emma på Östermalm. Brukar då ta 1.5 timme. Men nu blir den längre. Gör mig ingenting. Det är skönt.


Efter det ska jag vara på ett ställe ca 14.00. Wish me luck.
Allt är bra just nu. Satsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0