Livia Lace Dress - Nelly.com


 

Det är något med mig och klänningar just nu. Speciellt med lång ärm. Skit snyggt till boots och en militärgrön jacka eller skinnjacka.

Shoppade med familjen i söndags på Kupolen, Borlänge. Men denna klickade jag hem idag trots det. Vet inte om den sitter som jag vill och dom har faktiskt "beställ nu, betala i november" så varför inte give it a try?

Egentligen borde jag vara i Afrika nu. Egentligen inte men,.. jag vill tillbaka.

Nu ska jag ut och gå två timmars vändan i höstvädret. Längesen jag tog en promenad i Dalarna nu. haha.. känns konstigt att säga.

Fika med lillasyster klockan 14 idag. Kika resa på Rese City också.


Jag har även sökt jobb. Håller ni tummarna åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0