Mardrömmar, värme och mycket annat stör min sömn!

Tog sista malariatabletten idag. Grymt skönt. Hoppas jag får tillbaka min sömn nu.
Har käkat Lariam, inför Afrikaresan och den ska även ätas fyra veckor efter hemkomst. (kan inte fatta att jag varit i Sverige i 4 veckor redan?!)

Hur som så kan man tydligen få hallucinationer och mardrömmar vilket jag märkt. Usch jag hatar när man sover dåligt.

Nu ska jag dra mig ut på en långpromenad igen. Halv två kommer morbror å hämtar mig för då blir det att ta sig upp för berget(Gesundaberget här i Mora). Det var sjukt längesen!


Måste även sova ikväll för jag jobbar inatt. Jobbar onsdag, tosdag och fredag natt. Sen söndag å måndag. :P
Tja tja, hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0