Someone like you

Sitter nu på det hemliga haket på Bellmansgatan. Jag älskar mitt rum. Det är mysigt och inrett precis med min stil faktiskt. Skulle satt upp lite hyllor någon dag och möjligen en stor spegel. Men jag överlever.
Så ja. This is gonna be a looong week. Jag söker jobb. Ska ner på Apollo idag. Tänkte gå dit nu vid tio, före lunchen börjar, men jag tar det till två istället. Precis efter. Ingen aning om chefen är på plats men jag hoppas.

Ska även gå till Stadsbiblioteket på Odengatan en sväng. Skriva ut CV och personligtbrev som jag tänkte slänga in på ett ställe här på söder. Lika bra att få det gjort innan Tilda skriker på mig. Haha.. 

Man kan ju faktiskt ha hur många extrajobb som helst, right? Tills man får det man verkligen vill ha liksom.. Jag vet vad jag vill. Jag bara väntar just nu på svar och hoppas på det bästa.
Men jag har även en annan dröm och ett intresse som skulle betyda allt just nu. Det är hårda tider. Det återstår att se.

Vädret idag är inte det bästa, än så länge. Man kanske skulle tagit sig en promenad? Sängen är ju sjukt skön också..

Beroende på vad de säger på Apollo så får vi se hur min vecka ser ut. Vem vet, jag kanske tar första bästa buss hem mot Mora igen. Där finns jobb också, och tryggheten.

 
Åker hem till Mora i alla fall om två veckor för att jobba.
Jag vill ordna upp mitt liv och det är nu. Men, den som väntar på nå gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0