Too much in my head. I love it.



Det är förändringar i luften nu. Några positiva, några negativa.
Så småningom kommer även de negativa att förbli positiva.

Valmöjligheterna är inte många, men de gör mig ingenting. De jag redan har är nog förvirrande. Jag vet vad jag vill. Tror jag. Det gäller bara att börja någonstans för att komma någonstans.
Inom en snar framtid får jag svaret.


Spenderade min dag med en gammal vän. Adina Gidlund.

Hur kul som helst. Hon hade en del ärenden.
Åkte ner på Kajen för att möta henne där. Vi hälsade på hennes mor, hennes far, gick in på en del affärer och hon följde mig in på Rese City. Så himla kul att se dom igen.

(Kan inte förstå att jag var hos dom för ett år sedan. Tiden rinner inte iväg, den flyger iväg fort som fan!!)

Jag planerar en trip i januari. Vi får se om det går som jag vill eller ej.
Den som lever får se!

Ikväll blir det en promenad i höstvädret.

Agge åker till Egypten imorgon och jag är så avundsjuk. Men.. egentligen har jag inte kommit hem från Afrika än..

My own time changes. I love it, so far.

Jag tänker på dig hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0